مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-18سياسي

جانشین فرمانده سپاه فجر: خاطرات آزادگان در قالب آثار فاخر هنری به نمایش درآید


جانشین فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه خاطرات آزادگان در قالب آثار فاخر هنری به نمایش درآید، گفت: آزادگان از با اخلاص ترین و فداکارترین و ارزشمندترین فرزندان ایران اسلامی هستند و ایستادگی و حماسه آفرینی آنان موجب سربلندی کشور در طول تاریخ است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده امروز در دیدار با آزادگان دفاع مقدس ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به کشور، گفت: حماسه آفرینی و پایمردی شهدا، ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس یکی از ارکان اساسی اقتدار ایران اسلامی است و ازخودگذشتگی ایشان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه 26 مرداد یک روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: آزادگان از با اخلاص ترین و فداکارترین و ارزشمندترین فرزندان ایران اسلامی هستند و ایستادگی و حماسه آفرینی آنان موجب سربلندی کشور در تاریخ است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه آزادگان سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی هستند، گفت: خاطرات دوران سخت اسارات می تواند بعنوان یک منبع مورد توجه فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس قرار بگیرد و آثار فاخر هنری بر مبنای آن تولید و به نمایش درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه فجر: خاطرات آزادگان در قالب آثار فاخر هنری به نمایش درآید

جانشین فرمانده سپاه فجر: خاطرات آزادگان در قالب آثار فاخر هنری به نمایش درآید