مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-18سياسي

حوزه بهداشت و درمان نقش تعیین کننده ای در ارتقای توان رزم دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره بهداشت، - جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو گفت: جابجایی مشاغل در همه سازمان های پویا و در حال رشد مرسوم و یک حرکت در مسیر رشد و تعالی است.

وی افزود: امروز با توجه به تهدیدات خاص نوظهور از قبیل تهدیدات زیستی و بیوتروریسم و بیماری های همه گیر مثل کرونا نقش تعیین کننده حوزه بهداشت و درمان و عملکرد مؤثر آن در حفظ سلامت و توان رزم بیش از هر زمان دیگری حیاتی و تعیین کننده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: بخش مهمی از نقش نیرو های مسلح در ایجاد امنیت و ارتقای توان رزم مرهون عملکرد مثبت و مؤثر حوزه بهداشت و درمان است.

امیر هادیان اظهار کرد: حوزه سلامت و به ویژه بهداشت درمان نیروی هوایی ارتش جوهره وجودی خود را در امتحان سخت کرونا با نمایش روحیه ایثار و جهاد، به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه بهداشت و درمان نقش تعیین کننده ای در ارتقای توان رزم دارد

حوزه بهداشت و درمان نقش تعیین کننده ای در ارتقای توان رزم دارد