مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-18سياسي

جلب اعتماد مردم از مهم ترین ارکان هر فعالیت اقتصادی است


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جلب اعتماد مردم از مهمترین ارکان هر فعالیت اقتصادی است، گفت: اگر می خواهید برای عشایر کار کنید باید عشایری هم زندگی کنید و اتاق کار شما با خانه عشایر و روستاییان خیلی متفاوت نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار هشمتیان مدیر کل حقوقی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه جلب اعتماد مردم از مهمترین ارکان هر فعالیت اقتصادی است، اظهار کرد: برای مشارکت مردم در فعالیت اقتصادی باید ابتدا تبیین گری صورت گیرد و در تبیین باید آسیب ها و آفاتی که این نوع فعالیت ها را تهدید می کند بیان و راهکارهای جلوگیری از این آسیب ها را بازگو کنید تا بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید.

وی با بیان اینکه برای جلب اعتماد مردم باید مزایای کار خود را هم برای مردم تبیین کنید، افزود: اولویت های شما باید به ترتیب نیازها و خواسته های مردم باشد نه بر اساس نیازهای غیر واقعی و کاذب.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم دوست دارند در کارهای اقتصادی وارد شوند و جذب کارهای اقتصادی مفید شوند، افزود: اگر مردم بدانند که این کار اقتصادی و سرمایه گذاری وابسته به دولت است و با آمدن و رفتن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب اعتماد مردم از مهم ترین ارکان هر فعالیت اقتصادی است

جلب اعتماد مردم از مهم ترین ارکان هر فعالیت اقتصادی است