مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-18سياسي

مدیران مسؤول مراقب اعمال ماده 16 باشند


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان گفت: صاحبان امتیازو مدیران رسانه ها مراقب باشند مشمول اعمال ماده 16 قانون مطبوعات نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکسیر مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه ای هرمزگان امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: مطابق ماده 16 از قانون مطبوعات، عدم انتشار منظم نشریه در یک سال اگر بدون عذر موجه و به تشخیص هیات نظارت باشد، موجب لغو پروانه انتشارخواهد بود.

وی افزود: صاحب امتیاز موظف است ظرف 6 ماه پس از صدور پروانه، نشریه مربوطه را منتشر کند و در غیر این صورت با یک بار اخطار کتبی و دادن فرصت 15 روز دیگر در صورت عدم عذر موجه اعتبار پروانه از بین می رود.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان با بیان این که متاسفانه در سال گذشته مجوز برخی از نشریات هرمزگان باطل شد و امکان اعمال ماده 16 در سالجاری برای رسانه های غیرفعال وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 165 مجوز فعال مطبوعات و پایگاه های خبری  در استان وجود دارد که 8 مجوز روزنامه، 25 هفته نامه، 62 هفته نامه و 7 ماهنامه را شامل می شود.

اکسیر همچنین عنوان داشت: 82 پایگاه خبری الکترونیک برخط در استان مجوز فعالیت دارند و تلاش می کنیم زمینه رشد و شکوفایی رسانه های نوپا را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مسؤول مراقب اعمال ماده 16 باشند

مدیران مسؤول مراقب اعمال ماده 16 باشند