مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-18سياسي

استاندار اردبیل: تکمیل راه آهن اردبیل - میانه شتاب می گیرد


با پیش بینی منابعی از محل سفر رییس جمهور و ماده 56 بانک ها و همچنین افزایش سقف تعهدات اعتباری بنیاد مستضعفان، اجرای پروژه راه آهن اردبیل - میانه با سرعت پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در نشست مشترک نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با خیراله خادمی، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در خصوص بررسی روند اجرای پروژه های راه آهن اردبیل و بزرگراه اردبیل - سرچم، در محل استانداری اردبیل، اظهار کرد: روند اجرای پروژه راه آهن اردبیل - میانه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی ها و تأمین اعتبارات لازم، تا پایان آبان ماه زیرسازی و تا پایان سال کل روسازی و ریل گذاری انجام می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با پیش بینی منابعی از محل سفر رییس جمهور و ماده 56 بانک ها و همچنین افزایش سقف تعهدات اعتباری بنیاد مستضعفان، اجرای پروژه راه آهن اردبیل - میانه با سرعت پیش می رود.

عاملی اضافه کرد: ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی از جمله مهم ترین زیرساخت های پیشرفت است که اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای ارتقای وضعیت استان اردبیل در این زمینه ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: تکمیل راه آهن اردبیل - میانه شتاب می گیرد

استاندار اردبیل: تکمیل راه آهن اردبیل - میانه شتاب می گیرد