مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-18سياسي

دادستان پیشوا: مدیریت شهری به نقاط محروم توجه کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، مرتضی طهماسبی دادستان پیشوا در آیین معارفه شهردار جدید این شهر اظهار کرد: شهردار و شورای شهر وظایف مهمی برعهده دارند و اساسا وظیفه راهبری و هدایت شهر برعهده آن ها است که انجام این وظایف ضمن تعامل با اعضای شورا و دیگر ارگان ها، باعث پیشرفت و ترقی می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: اعلام می کنم که مانند گذشته در کنار شهرداری هستیم و از هیچ کمکی برای پیشرفت شهر دریغ نخواهیم کرد.

طهماسبی بر اجرای مطلوب طرح تفضیلی در شهر پیشوا نیز تاکید کرد و افزود: شهر با معضلاتی مواجه است که یکی از مهمترین راهکارها اجرای مطلوب طرح تفضیلی است و امیدواریم بحث طرح تفضیلی به خوبی پیگیری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در پیشوا با مشکلاتی در محلات محروم مواجه هستیم و در راستای خدمت مطلوب به مردم به عنوان وظیفه ای مهم باید به محلات محروم توجه ویژه ای شود.

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا با اشاره به لزوم تقویت زیر ساخت ها در پیشوا گفت: پیشوا با مشکلات زیر ساختی مواجه است؛ برای مثال فقدان تامین اجتماعی در پیشوا زیبنده شهرستان نیست و شهرداری بحث زیر ساخت های استقرار این مراکز را پیگیری کند.

طهماسبی افزود: بحث سلامت روان و امنیت اجتماعی مردم  نیز مهم است و شهرداری سعی کند تا مراکز تفریحی خوبی در این راستا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان پیشوا: مدیریت شهری به نقاط محروم توجه کند

دادستان پیشوا: مدیریت شهری به نقاط محروم توجه کند