مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-18اجتماعي

آلودگی خروجی تصفیه خانه فاضلاب اهر بالاتر از حد استاندارد است


رییس اداره حفاظت محیط زیست اهر گفت: آلودگی خروجی تصفیه خانه فاضلاب اهر بالاتر از حد استاندارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، عبدالرضا کلانتری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی های انجام شده، بوی بد منتشره در سطح شهر اهر از محل تصفیه خانه اهر بوده  و نمونه برداری صورت گرفته  از خروجی تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر نشان از  آلودگی بیش از حد استاندارد است و خروجی این  تصفیه خانه که به اهرچایی هدایت می شود با استانداردهای محیط زیست مغایر است.

وی ظرفیت پایین و نقص و فرسودگی تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب و به تبع آن  تصفیه ناقص فاضلاب را دلیل انتشار بوی نامطبوع از تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر اعلام کرد و افزود: احداث فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری یک مطالبه عمومی و نیاز اصلی شهرستان  اهر برای حل دائمی مشکل بوی نامطبوع شهر می باشد که امیدواریم این مشکل با همت مسئولان ذیربط حل شود.

کلانتری گفت: ورودی  فاضلاب  با ظرفیت فعلی  تصفیه خانه فاضلاب شهری اهر همخوانی ندارد و بدین علت عمل تصفیه  به صورت کامل در این مجتمع انجام نمی شود.

رییس اداره محیط زیست اهر افزود: در بازدیدهای میدانی انجام شده توسط، این اداره مشخص شده که تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب شهری از جمله هوادهی دارای نقص بوده  و از 24 دستگاه هوادهی موجود در تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی خروجی تصفیه خانه فاضلاب اهر بالاتر از حد استاندارد است

آلودگی خروجی تصفیه خانه فاضلاب اهر بالاتر از حد استاندارد است