مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-18بين الملل

منابع آگاه عراقی: هادی العامری و مقتدی الصدر امروز دیدار می کنند


منابع آگاه عراقی از دیدار امروز رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق و رهبر جریان صدر خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه عراقی از دیدار امروز (پنجشنبه، 18 آگوست)، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق با سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در منطقه الحنانه واقع در نجف اشرف، طی چند ساعت آینده، خبر داد.

وی در گفت وگو با وبگاه المعلومه تصریح کرد: اطلاعات تایید شده حاکی از آن است که هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح، ظرف چند ساعت آینده با سید مقتدی الصدر، رهبر جریان صدر دیدار خواهد کرد .

این منبع بدون اشاره به جزییات بیشتر، تصریح کرد که العامری به عنوانی یکی از رهبران ارشد کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی)،  آن چه در نشست دیروز موسوم به گفت وگوی ملی در بغداد، مطرح و بررسی شد را به سید مقتدی الصدر اطلاع خواهد داد.

نشست رهبران گروه های سیاسی عراق در کاخ نخست وزیری به دعوت شخص مصطفی الکاظمی برگزار شد اما جریان صدر و ائتلاف قوی التغییر الدیمقراطیه از حضور در این نشست اجتناب ورزیدند.

از سوی دیگر، جاسم الموسوی نماینده ائتلاف دوله القانون، امروز گفت که یکی از خروجی های نشست روز چهارشنبه چارچوب هماهنگی و سایر گروه های سیاسی در کاخ نخست وزیری، دعوت از جریان صدر برای شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آگاه عراقی: هادی العامری و مقتدی الصدر امروز دیدار می کنند

منابع آگاه عراقی: هادی العامری و مقتدی الصدر امروز دیدار می کنند