مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-18سياسي

بهره مندی از ظرفیت های مردمی از اصول حکمرانی دینی است


معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز گفت: مردم نباید تمام کارها را به حاکمان واگذار کنند و حاکمان نباید مردم را نادیده گرفته و خودشان را متولی تمام امور بدانند بلکه باید از ظرفیت های توده مؤمنان برای حل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری معاون تهذیب حوزه های و جمعی از مدیران مدارس علمیه ظهر امروز پنج شنبه 27 مردادماه از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

در بخشی از این بازدید حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را یک موضوع اساسی و مهم دانست و گفت: شیوه حکمرانی اسلامی که در این نمایشگاه توضیح داده شده است، مورد تاکید اهل بیت(ع) نیز بوده و امام خمینی(ره) نیز در همین مسیر گام برداشته بودند.

وی با اشاره به اینکه موضوع این نمایشگاه یک موضوع اساسی و مهم است، اظهار کرد: این نمایشگاه بر پایه حضور مردم در ساخت جامعه اسلامی تحت نگاه و امامت عالمان دینی شکل گرفته است.

عالم زاده نوری با بیان اینکه رمز مسئولیت پذیری و نقش آفرینی مردم در جامعه ایجاد زمینه برای نقش آفرینی آن هاست، عنوان کرد: مردم نباید خود را کنار بکشند و تمام کارها را به حاکمان واگذار کنند؛ از سوی دیگر حاکمان نیز نباید مردم را نادیده گرفته و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت های مردمی از اصول حکمرانی دینی است

بهره مندی از ظرفیت های مردمی از اصول حکمرانی دینی است