مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-18اقتصادي

شهردار قزوین: طرح محدوده شهرک اندیشه تصویب شد


محدوده شهرک اندیشه در کارگروه امور زیربنایی طرح و تصویب شد و به تبع آن در شورای برنامه ریزی استان نیز مورد تایید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از قزوین، مهدی صباغی با اشاره به تصویب طرح محدوده شهرک اندیشه اظهار کرد: محدوده شهرک اندیشه در کارگروه امور زیربنایی طرح و تصویب شد و به تبع آن در شورای برنامه ریزی استان نیز مورد تایید قرار گرفت.

وی بیان کرد: نقشه و دفترچه ضوابط مربوط به این طرح به شهرداری قزوین جهت اجرا ابلاغ شد و شهرداری قزوین نیز نسبت به عملیات عمرانی، آماده سازی و خدمات زیربنایی شامل آب، برق و گاز شهری و همچنین احداث بوستان محله ای، ایستگاه آتش نشانی و زیرساخت های ورزشی اقدام کرد.

شهردار قزوین افزود: نکته حائز اهمیت این بوده که به هنگام تهیه طرح جامع به علت عدم ارائه اطلاعات مناسب و توضیحات لازمه، محدوده مورد نظر با وجود اقدامات فوق الذکر شهرداری، به عنوان ناحیه منفصل شهری قلمداد نشد و طی مکاتبات متعدد مسکون ماند.

  صباغی گفت: با پیگیری های شهرداری این موضوع، طی بند 5 از صورتجلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مطرح و در آن با الحاق اراضی موسوم به اندیشه به نواحی منفصل حسن آباد، نجف آباد، وثوق آباد صرفا در حد حقوق مکتسبه قانونی مالکین موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قزوین: طرح محدوده شهرک اندیشه تصویب شد

شهردار قزوین: طرح محدوده شهرک اندیشه تصویب شد