مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-18اقتصادي

آخرین وضعیت خطوط پدافندی انتقال آب به «شهرکرد»


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش های شبانه روزی برای انتقال آب به شهرکرد، گفت: به دلیل اشکال فنی برای مدتی انتقال آب از طرح عمان سامانی و تصفیه خانه سامان دچار مشکل شد که صبح امروز این مشکلات برطرف و آب وارد مدار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز شهرکرد وارد یازدهمین روز قطعی آب شد، چشمه کوهرنگ منبع اصلی تأمین آب شرب شهرکرد و 7 شهر و 22 روستای مسیر انتقال به دلیل کدورت از مدار آبرسانی خارج شده است و این در حالی است که مسئولان از روز نخست با وارد کردن آب چاه های کشاورزی به مدار آبرسانی و افزایش ظرفیت خط انتقال تصفیه خانه سامان درصدد افزایش آب مخازن شهر هستند.

از سوی دیگر کارشناسان کنترل کیفی سعی می کنند آب گل آلود چشمه در تصفیه خانه گردنه خُلک را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فیلترهای شنی قابل شُرب کنند.

از طرفی دیگر به درخواست استاندار و با دستور وزیر نیرو 22 استان درگیر حل بحران آب شرب در شهرکرد هستند.

بیش از 70 تانکر آبرسانی از نقاط مختلف کشور به شهرکرد می آید، چندین تریلی آب معدنی در بین مردم توزیع می شود و سه دستگاه بسته بندی آب مشغول خدمت به مردم هستند.

در طی این 11 روز وعده های مختلفی به مردم داده شده است و از امروز و فرداهایی که هنوز موعدش نرسیده صحبت شده و همچنان شهرکرد آب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خطوط پدافندی انتقال آب به «شهرکرد»

آخرین وضعیت خطوط پدافندی انتقال آب به «شهرکرد»