مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-18اقتصادي

جذب اعتبار 7 میلیارد تومانی از محل سفر رییس جمهور به هلال احمر گیلان


مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه 40 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به گیلان سال گذشته و تخصیص یافته بود، گفت: از این میزان تاکنون هفت میلیارد تومان به صورت نقدی به هلال احمر استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن جمعیت هلال احمر استان با تقدیر روز خبرنگار به صاحبان رسانه و جراید اظهار کرد: خبرنگاران پرچمداران آگاهی بخشی و گوش و چشم بینوا و شنوای مردم و مسؤولان هستند.

  وی از از جذب هفت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات 40 میلیارد تومانی تخصیص یافته در سفر رییس جمهوری به جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد و افزود: تکمیل و تجهیز سیستم ارتباطات رادیویی دیجیتال گیلان، تکمیل پایگاه ها و انبارهای امدادی هلال احمر و تجهیز پایگاه های امداد و نجات استان از جمله پروژه های سفر رییس جمهور به گیلان در حوزه هلال احمر است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به سایر مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان در حوزه تکمیل پروژه های جمعیت هلال احمر گفت: تکمیل ساختمان اداری امدادی ماسال، پایگاه امداد و نجات جاده ای رضوانشهر و پایگاه امداد و نجات جاده ای شالده شفت از دیگر پروژه ها است که هر کدام به ترتیب 20، 50 و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبار 7 میلیارد تومانی از محل سفر رییس جمهور به هلال احمر گیلان

جذب اعتبار 7 میلیارد تومانی از محل سفر رییس جمهور به هلال احمر گیلان