مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-18اقتصادي

فعالیت امدادخودروها پس از صدور مجوز بغل نویسی امکان پذیر خواهد بود


به زودی با دعوت از نمایندگان چند امدادخودرو وابسته به خودروسازان و اتحادیه صنف آنها هماهنگی های اولیه را انجام داده تا با اخذ مدارکی نسبت به صدور مجوز بغل نویسی اقدام نموده و از ابتدای مهرماه از فعالیت امدادخودورهای فاقد مجوز بغل نویسی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

- به زودی با دعوت از نمایندگان چند امدادخودرو وابسته به خودروسازان و اتحادیه صنف آنها هماهنگی های اولیه را انجام داده تا با اخذ مدارکی نسبت به صدور مجوز بغل نویسی اقدام نموده و از ابتدای مهرماه از فعالیت امدادخودورهای فاقد مجوز بغل نویسی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به علت عدم اقدام برای صدور دستورالعمل یکپارچه و عدم نظارت لازم از سوی سازمان های مسئول در حال حاضر شاهد فعالیت برخی به صورت غیرمجاز به عنوان امداد خودرو بوده که با انجام اقدام های مختلف موجب نارضایتی شهروندان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت راهور ، سرهنگ داود قاسمیان معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:در زمینه فعالیت امدادخودروها طی ده سال گذشته آیین نامه و مصوبات متعددی ازجمله آیین نامه اجرایی تبصره 1 ماده 31 و ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389، مصوبه هیات محترم وزیران در سال 97 و آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی (ماده 37 )به منظور ساماندهی فعالیت آنها صادر شده که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت امدادخودروها پس از صدور مجوز بغل نویسی امکان پذیر خواهد بود

فعالیت امدادخودروها پس از صدور مجوز بغل نویسی امکان پذیر خواهد بود