مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-18اقتصادي

82درصد از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی اردبیل فعال هستند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، ضمن اعلام حمایت از صنایع فعال گفت: 82درصد از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان اردبیل فعال و در مدار تولید قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت 21 مرداد ماه سالروز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون 82درصد از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان اردبیل به صورت فعال و نیمه فعال در حال فعالیت هستند که از این تعداد 95درصد صنایع کوچک، 3درصد صنایع متوسط و 2درصد صنایع بزرگ است.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی 2 وظیفه مهم شامل حمایت همه جانبه با ارائه مدل های مختلف حمایتی از صنایع فعال در حوزه شهرک صنعتی و همچنین مهیا کردن بسترهای عمرانی در مجموعه شهرک های صنعتی را بر عهده دارد.

وجود 20 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب در استان اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در سطح استان اردبیل 20 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب داریم که از این تعداد 17 مورد آن در حال بهره برداری و واگذری زمین است و 3 شهرک صنعتی شامل انگوت، موران و اصلاندوز در دست اقدام بوده و همچنین مطالعات ایجاد شهرک صنعتی خلخال و گرمی نیز شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82درصد از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی اردبیل فعال هستند

82درصد از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی اردبیل فعال هستند