مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-18سياسي

تعهد و تخصص دو بال نیروی هوایی کشور است/ از ایده ها و طرح های نو استقبال می کنیم


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تعهد و تخصص دو بال نیروی هوایی کشور است گفت: ما نیازمند نیروی هوایی دانشمند تراز انقلاب اسلامی هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، امیر سرتیپ به مادیات نفروشید هرچند مشکلات و کم و کاستی هایی در این عرصه وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان پروازی نوژه لازم است از ظرفیت های موجود در پایگاه استفاده کرده و تجربیات را به کار گیرند مطرح کرد: ما نیازمند نیروی هوایی دانشمند تراز انقلاب اسلامی هستیم، بنابراین از ایده ها و طرح های نو استقبال می کنیم تا به هدف خود دست یابیم .

واحدی بیان کرد: از فرمانده پایگاه می خواهم توجه ویژه به نخبگان و مبدعان در عرصه نیروی هوایی داشته و اگر اختراعی صورت می گیرد آن را رسانه ای کرده و به گوش مردم برسانند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه نیز اظهار داشت: شهدای نیروی هوایی مانند شهدای کربلا با دشمن تن به تن جنگیدند و دشمن برای به شهادت رساندن آنها را مورد هدف هزارها تیر قرار داد.

 امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبکی با بیان اینکه به واسطه همین شهدای والا مقام است که رهبر معظم انقلاب نیروی هوایی را نیروی الهی دانسته و فرمودند نیروی هوایی برای ایران اسلامی آبرو خرید افزود: حضور مستمر فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد و تخصص دو بال نیروی هوایی کشور است/ از ایده ها و طرح های نو استقبال می کنیم

تعهد و تخصص دو بال نیروی هوایی کشور است/ از ایده ها و طرح های نو استقبال می کنیم