مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-18سياسي

آمادگی دستگاه قضا برای همکاری با کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگ های


در آستانه عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری های شانگهای، دستگاه قضایی آماده توسعه همکاری های دو و چند جانبه قضایی با کشور های عضو این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزایر فارس، حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در سخنرانی افتتاحیه اجلاس روسای دیوان عالی کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای  از برگزارکنندگان این نشست مهم قدردانی کرد  و با  اظهار امیدواری نسبت به نتایج تحقق اهداف این اجلاس ،  اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران معتقد است.

تاسیس و فعالیت سازمان همکاری شانگهای، در چارچوب تقویت ترتیبات منطقه ای و همسایگی، موجبات پیشرفت و توسعه کشورهای عضو را به همراه خواهد داشت.

 وی افزود : اگرچه سازمان بین الدولی شانگهای، در ابتدا با اهداف امنیتی تأسیس شد، لیکن در محدوده این اهداف متوقف نمانده  و اهداف دیگری نظیر اهداف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نیز برای خود تعریف کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق  گفت :دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت موجود در بستر همکاریهای حقوقی و قضایی میان اعضای سازمان همکاری شانگهای را ظرفیتی مهم و تاثیر گذار در تقویت سایر حوزه ها بویژه در عرصه همکاری های امنیتی دانسته و معتقد است این ظرفیت زمینه مناسبتری را برای اعضا در راه مبارزه با چالش های پرهزینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه قضا برای همکاری با کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگ های

آمادگی دستگاه قضا برای همکاری با کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگ های