مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-18حوادث

اخبار ضد و نقیض از «سم یونجه» در شربت نذری


پدر دختری که در بیمارستان اسدآباد جان خود را از دست داد می گوید: مشخص نیست این وضعیتی که برای اهالی روستا پیش آمده از ظرفی که در آن شربت درست کرده اند بوده یا نه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، طی هفته گذشته تاکنون اخباری ضد و نقیض در راستای وضعیت بد جسمانی برخی از اهالی روستای چنارعلیا در شهرستان اسدآباد همدان منتشر شده است.

در این میان فوت یک دختر 12 ساله به نام نرجس دیانی نیز روستای چنارعلیا را در میان اخبار دیگر بزرگ تر از همیشه جلوه می دهد.

در همان ابتدا با پیگیری های اعتماد اکثر اهالی روستا یک صدا می گفتند داخل شربت نذری که در روز تاسوعا میان اهالی روستا پخش کرده اند سم یونجه یا متادون وجود داشته است، آن هم نه به عمد بلکه سهوا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، 16مرداد ماه سال جاری بیش از 250 نفر از اهالی روستای چنارعلیا با علائم اسهال، استفراغ و تب به بیمارستان اسدآباد مراجعه کردند که یک دختر 12 ساله به دلیل بروز همین علائم جان خود از دست داد.

طی مصاحبه ای که با برخی اهالی این روستا داشتیم آن ها عنوان کردند: در روز تاسوعا در یکی از هیات ها شربت نذری پخش کردند و پس از آن برخی اهالی که در این هیات بودند دچار مشکلات گوارشی و کبدی شدند.

چند روز پس از این حادثه مجذوبی رییس علوم پزشکی همدان اعلام کرد: براساس آنچه مشاهده کردیم اسهال بیماران مبتلا به صورت اسها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ضد و نقیض از «سم یونجه» در شربت نذری

اخبار ضد و نقیض از «سم یونجه» در شربت نذری