مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-18دانش

دانشگاه علمی کاربردی در ترم مهر افزایش شهریه ندارد


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: افزایش شهریه برای مهرماه به علت وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم نداریم و از بهمن ماه احتمالا بعد از مصوبه هیئت امنا افزایش شهریه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حامد باقری فراهانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنجیره ای از ایده تا محصول را داریم اما این زنجیره با وجود پیشرفت های خوبی که داشتیم به فرهنگ عمومی تبدیل نشده است و فعالیت های سنتی به جای فعالیت های دانش بنیان را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی از سال 90 اعتباراتی را از صندوق مهر دریافت می کرد تا دانشجویان در قالب تعاونی ها بتوانند تسهیلاتی را دریافت کنند و امروز سیاست دانشگاه این است با راه اندازی خانه های خلاق دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید را نسبت به کاربردی کردن آموزش ها و ایجاد محصولات جدید و تجاری سازی سوق دهد و مجوز ایجاد 11 خانه خلاق دریافت شده است که سه مرکز مراحل نهایی را طی می کنند.

باقری فراهانی ابراز داشت: دوره های کوتاه مدت به دلیل اینکه می توانند به سرعت یک مهارت برای احراز یک شغل را به متقاضیان منتقل کنند مسیر اثربخش تری هستند و دوره منعطف تری هست که دانشجو و یا مهارت پذیر متناسب با شرایط شغلی دیگر درگیر فرآیند دانشجویی نشود و در زمانی که دارد، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی در ترم مهر افزایش شهریه ندارد

دانشگاه علمی کاربردی در ترم مهر افزایش شهریه ندارد