مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-18اجتماعي

تردد زائرانی که گذرنامه شان منقضی شده بلامانع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری از برگزاری رزمایش یگان های ویژه برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: - فرمانده انتظامی کل کشور از امکان تردد به عراق برای زائرینی که گذرنامه آن ها به پایان رسیده است خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری از برگزاری رزمایش یگان های ویژه برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: این رزمایش توسط همکاران بنده در یگان های ویژه برای خدمات رسانی به زائران در مرز های رسمی انجام شد و اعلام آمادگی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار نفر از همکاران در مرز ها برای ارائه خدمات به زائران حضور خواهند داشت که 12 هزار نفر از این افراد از یگان های ویژه هستند که کار خود را از امروز شروع خواهند کرد و در مرز ها تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه تقسیم نیرو ها با توجه به درصد زائران صورت گرفت، اظهار کرد: همکاران در پلیس راهور و یگان ویژه برای مسائل امنیتی و تسهیل امورات شهروندان در کنار پلیس گذرنامه و مرزبانی آماده ارائه خدمت هستند.

اشتری با اشاره به اینکه پهباد ها و بالگرد ها آماده هستند تا با ارائه اطلاعات کافی به همکاران در عبور و مرور زائران تسهیل کنند، عنوان کرد: در خصوص گذرنامه ها توافقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائرانی که گذرنامه شان منقضی شده بلامانع است

تردد زائرانی که گذرنامه شان منقضی شده بلامانع است