مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-18بين الملل

دیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با مقامات ارشد سنگاپور


وزیر امور خارجه قزاقستان در چارچوب اولین سفر رسمی خود به سنگاپور با مقامات ارشد این کشور از جمله رییس جمهور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مختار تلئوبردی وزیر امور خارجه قزاقستان در اولین سفر رسمی خود به سنگاپور با مقامات ارشد از جمله حلیمه یعقوب رییس جمهور این کشور، دیدار کرد.

در این دیدار تقویت بیشتر روابط، گسترش تعاملات اقتصادی و همچنین سفر  آتی رسمی رییس جمهور قزاقستان به سنگاپور مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

رییس جمهور سنگاپور در سخنانی فعالیت های قزاقستان در راستای تضمین صلح، امنیت و ثبات در آسیا و ترویج گفت و گوی جهانی بین ادیان در چارچوب اجلاس آتی سران کشورهای شرکت کننده در کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا و نیز کنگره رهبران مذهب جهانی و سنتی در نورسلطان را مثبت ارزیابی کرد.

تلئوبردی سپس با لورنس وانگ معاون نخست وزیر، وزیر دارایی سنگاپور دیدار و با توجه به اهمیت همکاری های حمل و نقل، تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری در روابط دو کشور، طرفین به تفصیل در مورد موضوعات پیشبرد تعاملات اقتصادی و برنامه در زمینه همکاری دوجانبه را بررسی کردند.

در این دیدار گسترش پتانسیل ترانزیتی قزاقستان و توسعه پروژه های شرکت های قزاقی و سنگاپوری در صنعت تولید، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساخت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با مقامات ارشد سنگاپور

دیدار وزیر امور خارجه قزاقستان با مقامات ارشد سنگاپور