مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-18اجتماعي

اجرای طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت ها در زرند


طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت ها توسط انجمن بشردوستانه نعیم آباد و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امروز همزمان با هفته تشکل ها، در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه برای اولین بار توسط انجمن بشر دوستانه روستای نعیم آباد با همکاری راهنمایی و رانندگی زرند طرح اصلاح نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت ها توسط انجمن بشردوستانه نعیم آباد و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند اجرا شد.

به گفته جعفر رحمانی مسؤول انجمن بشردوستانه روستای نعیم آباد در این طرح  که در ابتدای محور زرند_یزدان آباد حوالی روستای ده چنار اجرا شد، با همکاری راهنمایی و رانندگی و با استفاده از تعمیرکاران متخصص با نصب لامپ و شبرنگ رفع عیب شد و این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

حسینی نژاد فرماندار زرند هم با قدردانی از دست اندرکاران اجرای این طرح اظهار کرد: با توجه به اینکه علت  بسیاری از حوادث رانندگی موتورسواران نقص سیستم روشنایی است، گفت: اجرای اینگونه طرح های ارزشمند نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی دارد.

یکی از راکبان موتورسیکلت با قدردانی از دست اندرکاران این اقدام خیرخواهانه تصریح کرد: متاسفانه در این محور بر اثر حوادث رانندگی و نقص سیستم روشنایی برادر خود را از دست داده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت ها در زرند

اجرای طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت ها در زرند