مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-18اجتماعي

موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار می کند


مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه این موکب از 22 شهریورماه جاری تا روز اربعین حسینی میزبان زائران اربعین خواهد بود، از عموم عاشقان اهل بیت جهت اهدای نذور خود برای کمک به برپایی موکب دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هاشم جمالی، مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی(ع)، امروز در جمع خبرنگاران گفت: به یاری خدا موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلای معلی از 22 شهریورماه سال جاری تا روز اربعین حسینی، میزبان زائران اربعین خواهد بود.

وی با بیان اینکه خادمان موکب در بازه های زمانی مختلفی اعزام می شوند، افزود: خادمان کمیته فنی و تأسیسات موکب احمدبن موسی(ع) از 20 روز پیش به کربلای معلی اعزام شده اند تا مقدمات برپایی موکب را فراهم آورند.

   جمالی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شدت گرما، تدابیر ویژه تری برای خدمت رسانی به زائران اربعین در موکب احمدبن موسی(ع) اندیشیده شده است، گفت: از زائران اربعین نیز انتظار می رود که با توجه به این مسئله موارد بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) همچنین از فعالیت دفتر موکب احمدبن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: دفتر موکب از ابتدای ماه محرم آغاز به کار کرده و تا پایان ماه صفر فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار می کند

موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار می کند