مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-18پزشكي

سهل انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی در همدان/تزریق واکسن کودکان رضایت بخش نیست


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه بسیاری از افراد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی سهل انگاری می کنند گفت: تزریق واکسن در کودکان رضایت بخش نیست که باید خانواده ها هرچه سریع تر اقدام کنند.

- فاطمه ترکمان اسدی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه بیماری تا 95 درصد از مرگ بیماران و درگیری های جدی را پیشگیری کرده و این یک معجزه است گفت: در حال حاضر بررسی مرگ های کرونا نشان می دهد که عمده آن به خاطر این است که افراد یا واکسن نزدند و یا 6 ماه از تزریق واکسن آنها گذشته و دز بعدی را استفاده نکردند.

ترکمان اسدی با بیان اینکه از بین فوتی های اخیر اگر افراد واکسن تزریق می کردند حداقل درصد قابل توجهی از آنها زنده بودند عنوان کرد: متاسفانه اغلب مردم دیگر به توصیه تزریق واکسن توجه نمی کنند در صورتی که غالب مرگ ها بخاطر عدم تزریق واکسن بوده و کمتر کسی را سراغ داریم که به طور کامل واکسن بزند اما فوت کند مگر موارد استثنا و افرادی که بیماری زمینه ای داشته اند.

وی با اشاره به اینکه اینطور نیست که تزریق کنندگان واکسن مبتلا و بستری نشوند اما غالب آنها بیماری سخت و خطرناک کرونا را تجربه نمی کنند گفت: امروز متاسفانه عوارض های بی ربطی به کرونا نسبت داده می شود و مردم نباید به صحبت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی در همدان/تزریق واکسن کودکان رضایت بخش نیست

سهل انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی در همدان/تزریق واکسن کودکان رضایت بخش نیست