مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-18سياسي

عشق به وطن در اوج مظلومیت/ ماجرای اسارت 77 ماهه چند تن از آزادگان


در ایام سالگرد بازگشت اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی هم صحبت شده ایم با ذکریا شکری و عبدالله محمدی از رزمندگان و آزادگان بزرگوار دوران دفاع مقدس که در نوجوانی و در عملیات غرورآفرین خیبر به اسارت رژیم بعث عراق درآمدند و خاطراتی از آن دوران بازگو می کنند.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیل؛ حامد قادری: مرداد یادآور ایامی بزرگ است، در این ماه میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارت گاه های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند.

اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.

26 مرداد یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده ای است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون ها ایرانی پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به وطن در اوج مظلومیت/ ماجرای اسارت 77 ماهه چند تن از آزادگان

عشق به وطن در اوج مظلومیت/ ماجرای اسارت 77 ماهه چند تن از آزادگان