مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-18دانش

آیین رونمایی از آثار هنری اربعین حسینی در ایوان انتظار برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از آثار هنری اربعین حسینی با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ایوان انتظار ایستگاه مترو .

- آیین رونمایی از آثار هنری اربعین حسینی با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از آثار هنری اربعین حسینی با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد این آثار عصر روز چهارشنبه 26 مردادماه با حضور سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو و جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان رونمایی شد.

سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساخت این آثار در راستای هویت بخشی به ایستگاه های مترو به ویژه ایستگاه متروی میدان حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از آثار هنری اربعین حسینی در ایوان انتظار برگزار شد

آیین رونمایی از آثار هنری اربعین حسینی در ایوان انتظار برگزار شد