مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-18اقتصادي

بهره برداری از 11 کیلومتر راه روستایی در دهستان گیفان طی هفته دولت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری از 11 کیلومتر راه روستایی با بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار در دهستان گیفان (بخش گرمخان) طی هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در بازدید از پروژه های راه روستایی شهرستان بجنورد اظهارکرد: 11 کیلومتر راه روستایی با بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار در دهستان گیفان (بخش گرمخان) طی هفته به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بازدید از مسیر روستاهای شیخ، قتلیش، پیربز، قاضی، رزقانه، قلعه محمدی جعفر آباد و حسن آباد به طول 35 کیلومتر گفت: بازدید از پروژه های راه روستایی شهرستان بجنورد در منطقه گیفان از روستای شیخ به سمت شهرک سجاد شروع و موانع و مشکلات بررسی و مقرر شد کل این مسیر را نقشه برداری کنیم که با توجه به توپوگرافی منطقه، حدود 60 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این مسیر قابل پیش بینی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: مسیر پروژه راه روستایی قتلیش ـ پیر بز به طول حدود 13 کیلومتر نیز مورد بررسی قرار گرفت و درباره ادامه مسیر پیربز گفت وگو شد و در بازدید از پروژه راهسازی محور قاضی ـ میان زو، با توجه به این که بخشی از مسیر داخل رودخانه است، فرماندار شهرستان بجنورد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 11 کیلومتر راه روستایی در دهستان گیفان طی هفته دولت

بهره برداری از 11 کیلومتر راه روستایی در دهستان گیفان طی هفته دولت