مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-18دانش

سهمیه یواشکی کنکور برای فرزندان اساتید دانشگاه ها


خبری در فضای مجازی به ویژه در گروه های پزشکی در حال دست به دست شدن است که حکایت از این دارد که یک نوع سهمیه جدید برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها وجود دارد که تصویب و اجرای آن در فضایی محرمانه و غیرشفاف انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، در واقع آنچه متوجه شده ایم این است که براساس پیشنهاد مشترک وزرای علوم و بهداشت، طرح اعمال یک سهمیه ویژه برای فرزندان هیئت علمی کشور تصویب شده است .

در تعدد اخبار مربوط به برجام و معیشت و سیل و قتل، این گونه خبرها چندان توجه عمومی را موجب نمی شود، اما واقعیت این است که اخباری که در آینده جمع کثیری از مردم تأثیر خواهند گذاشت، اصلا کم اهمیت نیستند.

دردناک است که خبر وجود 26 نوع سهمیه مختلف در کنکور سراسری ای که ماه گذشته اعلام شد هم حساسیتی را برنینگیخت و ناراحت کننده است که اعتراضات گاه و بیگاه فضای رسمی یا رسانه ای یا مجازی به انواع و اقسام سهمیه ها تنها منجر به این شده که مسئولان شورای انقلاب فرهنگی از بازنگری و دسته بندی این سهمیه ها بگویند.

شکی نیست که در شرایط خاص کشور در مقاطعی شرایطی ویژه برای افرادی که به دلایل موجه امکان رقابت عادلانه در کنکورها و آزمون ها را نداشتند، باید در نظر گرفته شود، اما متأسفانه شرایط ویژه و مقاطع زمانی محدود به کام آنها که می توانستند خود ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه یواشکی کنکور برای فرزندان اساتید دانشگاه ها

سهمیه یواشکی کنکور برای فرزندان اساتید دانشگاه ها