مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-18فناوري

دو روستای بیرک سفلی و بیرک علیا شهرستان فاروج به اینترنت نسل چهارم مجهز شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه جهت پوشش اهالی روستاهای بیرک سفلی و بیرک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج در قالب 208 خانوار و جمعیت 551 نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعلی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با ارتقاء تجهیزات مخابراتی روی یک سایت روستایی دیگر خراسان شمالی از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح (USO)، مردم روستاهای بیرک سفلی و بیرک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج  در قالب 208 خانوار با جمعیتی بیش از 551 نفر از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره مند شدند.

وی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش کرده است تا با اهتمام حداکثری به ارتباطات روستایی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، دسترسی همگانی به ارتباطات مناسب و پرسرعت را در این مناطق فراهم کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: گسترش عدالت ارتباطی و رشد متوازن اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات و پاسخگویی به مطالبات مردمی از مهمترین برنامه های وزارت ارتباطات است، با برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم در حال تلاش برای تحقق این امر در خراسان شمالی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو روستای بیرک سفلی و بیرک علیا شهرستان فاروج به اینترنت نسل چهارم مجهز شدند

دو روستای بیرک سفلی و بیرک علیا شهرستان فاروج به اینترنت نسل چهارم مجهز شدند