مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 00:172022-08-17سياسي

نقد رسانه های غربی از زبان پروفسور چرنینکو و دفاع از موضع گیری امام جمعه اردبیل


پروفسور تاراس چرنینکو محقق، مترجم و پژوهشگر روسی با آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از دفتر امام جمعه اردبیل، پروفسور تاراس چرنینکو محقق، مترجم و پژوهشگر روسی با آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار  و گفت وگو کرد.

پروفسور تاراس چرنینکو در این دیدار اظهار کرد: با ملاحظه این جمله شما در مطبوعات که امام جمعه، امام جمعه فرد شرابخوار هم هست افتخار کردم چون این عبارت مضمون آیات انجیل است.

این پژوهشگر حوزه ادیان با تاکید بر اینکه این موضع گیری آیت الله عاملی از جامعیت بالایی برخوردار است، افزود: این رویکرد حتی باورهای مسیحیان را نیز پوشش می دهد و نوعی تقریب ادیان محسوب می شود.

وی ادامه داد: یهودی ها به حضرت عیسی ایراد می گرفتند که تو فقط با رباخواران و بدنام ها معاشرت می کنی؛ و عیسی می فرمود من مامور هستم کسانی که از گله(مسیر درست) جدا شدند، آن ها را به گله برگردانم من باید خودم را در اختیار کسانی قرار دهم که احتیاج به راهنمایی دارند.

چرنینکو با اشاره به رویکرد برخی از رسانه های غربی نسبت به این موضع گیری امام جمعه اردبیل تصریح کرد: برخی از رسانه های غربی با نقد سخنان شما، پیامبر خودشان را استهزاء کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد رسانه های غربی از زبان پروفسور چرنینکو و دفاع از موضع گیری امام جمعه اردبیل

نقد رسانه های غربی از زبان پروفسور چرنینکو و دفاع از موضع گیری امام جمعه اردبیل