مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 23:522022-08-17سياسي

قبرستان های قدیمی سنندج به فضاهای فرهنگی و سبز تبدیل می شود


قبرستان های قدیمی سنندج با هدف جلوگیری از تجمع معتادان در صورت همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان به فضاهای فرهنگی و سبز تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی چهارشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد استان کردستان اظهار کرد: خدمات شهری را با دیدگاه اجتماعی و مسئولیت پذیری نگاه می کنیم و در مسیر ریشه کنی آسیب ها و مشکلات حرکت می کنیم.

وی با تاکید براینکه معضل اعتیاد را باید ریشه ای حل کنیم، گفت: متاسفانه امروز یک چرخه نامیمون در خصوص مواد مخدر شکل گرفته و شاهد نازیباشدن چهره شهر به خاطر حضور معتادین هستیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: متاسفانه قبرستان های قدیمی شهر که محل تدفین انسان های بزرگ و اولیای الهی هستند امروز به محلی امن برای حضور معتادین متجاهر تبدیل شده و این موضوع آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری را متوجه شهروندان ساخته است.

وی با بیان اینکه تمام هم و غم ما ساماندهی معتادین متجاهر به صورت یک برنامه هدفمند و در یک چرخه مناسب است، گفت: جمع آوری، درمان و ارائه آموزش های حرفه ای با هدف توانمندسازی و جلوگیری از بازگشت به چرخه اعتیاد در قالب مرکز ترک اعتیاد دیده شده است.

وی از معتادان متجاهر به عنوان غده های سرطانی نام برد و با اشاره به عزم جدی برای ساماندهی آنان به صورت ریشه ای، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبرستان های قدیمی سنندج به فضاهای فرهنگی و سبز تبدیل می شود

قبرستان های قدیمی سنندج به فضاهای فرهنگی و سبز تبدیل می شود