مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 22:072022-08-17اجتماعي

پلیس راهور: تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها


معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا: اطلاع رسانی در مورد طرح ها وتصمیم های پلیس راهور در پایگاه خبری راهور 120 و خبرگزاری های معتبر منتشر می شود و لازم است شهروندان نیز اخبار این چنینی را از رسانه های معتبر و رسمی دنبال کنند.

- سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا به برخی خبرسازی ها پیرامون بخشودگی یا تخفیف در جرائم رانندگی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا پیامی با موضوع نصف شدن خلافی خودروها و جریمه تخلفات رانندگی در فضای مجازی منتشرشده است، پیامی که البته انواع مشابه آن پیشتر نیز در فضای مجازی و به بهانه های مختلف منتشر و از سوی مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی تکذیب شده بود.

  این بار نیز پیامی با این محتوا که به مناسبت هفته ناجا جریمه های رانندگی به مدت یک هفته نصف شده و متقاضیان باید طی این مدت به شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند.

در فضای مجازی منتشر شده است.

     در همین راستا نیز سرهنگ سیروس حسن زاده،  سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت وگو با ایسنا به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: انتشار چنین خبری کذب بوده و لازم است که هموطنان به اخبار کذب و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور: تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها

پلیس راهور: تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها