مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-17اجتماعي

گام های اساسی برای تحقق وعده رییس جمهور/ در سامانه رتبه بندی معلمان چه خبر است؟


این روزها وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم عزم خود را جزم کرده است تا قانون رتبه بندی معلمان را اجرا کند و وعده رییس جمهور به معلمان تحقق یابد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: این روزها موضوع رتبه بندی به مهم ترین اخبار دستگاه تعلیم و تربیت تبدیل شده است؛ رتبه بندی که تاکنون چند باری اجرا شده است اما به گفته فرهنگیان چیزی جز اضافه حقوقی اندک نبوده است.

کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان ، امروز در اطلاعیه شماره 2 خود، از راه اندازی آزمایشی سامانه رتبه بندی معلمان در چند منطقه آموزشی کشور خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع جامعه معلمان می رساند با عنایت به تأکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی رتبه بندی معلمان، به محض ابلاغ رسمی اصلاحیه آیین نامه که توسط هیأت دولت مصوب شد، کارگروه اجرایی آیین نامه را مجددا به روز رسانی کرده و با عنایت به تغییرات و اصلاحات انجام گرفته، شیوه نامه اجرایی تدوین شد.

به لطف خداوند و با تلاش شبانه روزی همکاران، از روز چهارشنبه 26 مردادماه سامانه رتبه بندی معلمان به طور آزمایشی برای چند منطقه آموزشی کشور در دسترس معلمان برای تکمیل اطلاعات قرار خواهد گرفت.

* در سامانه رتبه بندی معلمان چه خبر است؟ کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان امروز در اطلاعیه شماره 3 خود، از انتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اساسی برای تحقق وعده رییس جمهور/ در سامانه رتبه بندی معلمان چه خبر است؟

گام های اساسی برای تحقق وعده رییس جمهور/ در سامانه رتبه بندی معلمان چه خبر است؟