مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 20:372022-08-17دانش

جهان بین: حل برخی از چالش های ساختاری و مدیریتی جمهوری اسلامی نیازمند گذر زمان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه های آزاد کشور در سومین روز بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور به تشریح شاخص های حکومت اسلامی با تاکید بر حکومت .

- در بیست و سومین نشست پایان دوره اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل؛ جهان بین: حل برخی از چالش های ساختاری و مدیریتی جمهوری اسلامی نیازمند گذر زمان است معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: همان گونه که امام علی (ع) می فرمایند، برای حل برخی امور باید زمان بگذرد.

جمهوری اسلامی نیز با چالش هایی اعم از چالش های پارادایمی، موقعیتی، ساختاری، وضعیتی و مدیریتی روبروست که حلشان نیازمند گذر زمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه های آزاد کشور در سومین روز بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور به تشریح شاخص های حکومت اسلامی با تاکید بر حکومت امیرالمومنین (ع) پرداخت و گفت: برخی از انقلابیون که در دایره نظام اسلامی اند، پس از مدتی از اعتقاد خود روی گردان می شوند که سه دلیل دارد؛ اول مسائل شخصی و معنویتی بدان معنا که یک مشکل شخصی کوچک به کل نظام تامین داده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بین: حل برخی از چالش های ساختاری و مدیریتی جمهوری اسلامی نیازمند گذر زمان است

جهان بین: حل برخی از چالش های ساختاری و مدیریتی جمهوری اسلامی نیازمند گذر زمان است