مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:172022-08-17سياسي

بخشش یک زندانی محکوم به قصاص در استان فارس


با تلاش و پیگیری اعضای توسعه حل اختلاف و داوری بخش کنارتخته شهرستان کازرون، هیات های صلح و مصلحین قرانی و در راستای پویش « به عشق حسین (ع) می بخشم» یک زندانی محکوم به قصاص نفس پس ازتحمل 4سال حبس با رضایت اولیای دم مورد بخشش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس با تقدیر از اولیای دم این پرونده، پیگیری های رییس حوزه کنارتخته و کمارج و تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف در انجام این امر خداپسندانه اظهار داشت : خداوند در آیه 178 از سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می ستاید و بر کسانی که در حال قدرت و توان از حق خویش می گذرند و با بزرگواری چشم برمجازات می بندند آفرین می فرستد و آن را به عنوان امرمعروف و هنجاری پسندیده و نیکو مورد تشویق قرار می دهد لذا باید بیش از پیش به این سنت حسنه پرداخته شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس از تلاش معاونین، سرپرستان، قضات، اعضا وکارکنان توسعه حل اختلاف و داوری استان  نیز تقدیرکرد و خواستار مشارکت همه معاونین و رؤسای حوزه های قضایی استان در ترویج فرهنگ صلح و سازش شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه عفو و گذشت یکی از نشانه های تقوای الهی است و بر انجام این مهم در بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش یک زندانی محکوم به قصاص در استان فارس

بخشش یک زندانی محکوم به قصاص در استان فارس