مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:172022-08-17پزشكي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر/


مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر از برگزاری اردوی جهادی تخصصی پزشکی و ویزیت رایگان ساکنین بخش فرحدشت کاشمر در قالب طرح شهدای مدافع سلامت خبر داد.

- امیر افشار در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: سازمان فرحدشت،  شوراهای  اسلامی روستاهای تابعه و آموزش و پرورش کاشمر برای فراهم کردن شرایط و بستر لازم برای برپایی این اردوی جهادی، اذعان کرد: در مدت دو روز برپایی این اردوی جهادی، بیش از هزار نفر از اهالی روستاهای این بخش با حضور در مرکز بهداشتی روستای فرگ خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

افشار با قدردانی از حضور و تلاش پزشکان شرکت کننده در این اردوی جهادی، مشارکت و فعالیت در این برنامه ها را فرصتی برای خودسازی دانست و خاطرنشان کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر نیز در راستای انجام رسالت کمک به محرومین و توجه به سلامت آنان در ایام مختلف سال نیز با همراهی و همکاری پزشکان سطح شهرستان اقدام به برگزاری اردوهای جهادی برای ویزیت رایگان ساکنین مناطق محروم در نقاط مختلف شهرستان می کند.

گفتنی است؛ در اردوی جهادی تخصصی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مدت 2 روز در مرکز بهداشتی روستای فرگ از توابع بخش فرحدشت به بیش از هزار نفر مراجعه کننده، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر/

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر/