مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-17اقتصادي

فرایند احداث فرودگاه در قزوین در حال طی شدن است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: احداث فرودگاه از کارهای ویژه ای است که با جدیت پیش می رود و شرایط امیدوارکننده ای دارد و مسیر خوبی را در حال طی کردن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: اطلاع رسانی و خبر رسانی لازم است به گونه ای صورت گیرد که مجموعه مدیریتی استان قزوین به سمت حل مسائل، انجام اقدامات، کارهای خوب و توسعه ای و گشایش های بزرگ اقتصادی تشویق شوند و انگیزه مدیران افزایش یابد.

وی افزود: رسانه ها به عنوان بازوی توانمند مسئولان، باید آنچه مردم می خواهند را پیگیری کنند تا تحقق پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین حل مشکلات چندین ساله استان را نتیجه کار تیمی دانست و افزود: برخی مدیران که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند با ریسک پذیری در مسیر حل مشکلات گام برمی دارند و این موضوع قابل تقدیر است.

رجحانی در خصوص آخرین شرایط احداث فرودگاه در استان قزوین توضیح داد: فرودگاه از کارهای ویژه ای است که با جدیت دنبال می شود و مسیر است که در حال پیگیری است.

رجحانی با بیان اینکه در کارگروه ویژه ای که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، مشکل عظیمیه مطرح و مراحل آن در حال طی شدن است، گفت: سیر حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند احداث فرودگاه در قزوین در حال طی شدن است

فرایند احداث فرودگاه در قزوین در حال طی شدن است