مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-17پزشكي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر


مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر از برگزاری اردوی جهادی و ویزیت رایگان ساکنین بخش فرحدشت کاشمر در قالب طرح شهدای مدافع سلامت خبر داد.

- امیر افشار در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همراهی مجموعه ها و نهادهای مختلف در کاشمر اقدام به برپایی اردوی جهادی تخصصی پزشکی در بخش فرحدشت کاشمر کرده است.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر افزود: در این اردوی جهادی دو روزه بیش از 50 پزشک و متخصص در رشته ها و تخصص های چشم پزشکی، مغز و اعصاب، داخلی، قلب و عروق، دندانپزشکی، پوست، ارتوپدی، ماما و جراحی عمومی خدمات بهداشتی و درمانی رایگان را به ساکنین روستاهای بخش فرحدشت کاشمر ارائه کردند.

وی اذعان کرد: در مدت دو روز برپایی این اردوی جهادی، بیش از هزار نفر از اهالی روستاهای این بخش با حضور در مرکز بهداشتی روستای فرگ خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

افشار با قدردانی از حضور و تلاش پزشکان شرکت کننده در این اردوی جهادی، مشارکت و فعالیت در این برنامه ها را فرصتی برای خودسازی دانست و خاطرنشان کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی کاشمر نیز در راستای انجام رسالت کمک به محرومین و توجه به سلامت آنان در ایام مختلف سال نیز با همراهی و همکاری پزشکان سطح شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر

ارائه خدمات پزشکی رایگان به ساکنین بخش فرحدشت کاشمر