مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:472022-08-17سياسي

سخنگوی دولت: موی سفید آزادگان، سند سنگینی مسئولیت ما بازماندگان شد


سخنگوی دولت به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به کشور اعلام کرد: موهای سفید جوانان ایرانی هنگام بازگشت به وطن سند سنگینی مسئولیت همه ما بازماندگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به کشور نوشت: موهای سفید و چهره های تکیده جوانان ایرانی هنگام بازگشت به وطن، تابلوی افتخاری بود برای ایشان تا عشق به وطن و اسلام را همیشه با خود حمل کنند، و هم زمان سند سنگینی مسئولیت همه ما بازماندگان شد.

متن کامل یادداشت بهادری جهرمی به شرح ذیل است: 26 مرداد، سال روز ورود آزادگان سرافراز به کشور است؛ روزی که رزمندگان و سربازان امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و جای پیر و مرادشان را با اندوهی فراوان خالی دیدند.

آنها در اسارت و در اردوگاه ها و بندهای خفقان آور، از آرمان های انقلاب مقابل دشمن بعثی کوتاه نیامدند و برخی شان هم در همان غربت به شهادت رسیدند.

موهای سفید و چهره های تکیده جوانان ایرانی هنگام بازگشت به وطن، تابلوی افتخاری بود برای ایشان تا عشق به وطن و اسلام را همیشه با خود حمل کنند، و هم زمان سند سنگینی مسئولیت همه ما بازماندگان شد تا هیچ گاه فراموش نکنیم این عزت و سربلندی ماحصل چه رنج ها و رشادت هایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: موی سفید آزادگان، سند سنگینی مسئولیت ما بازماندگان شد

سخنگوی دولت: موی سفید آزادگان، سند سنگینی مسئولیت ما بازماندگان شد