مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-17بين الملل

دستگیری یک تروریست خطرناک توسط وزارت اطلاعات


وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای از دستگیری یکی از خطرناک ترین تروریست ها با دامنه فعالیت فرامرزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: با توفیقات الهی و مجاهدت های فداکارانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از پرسابقه ترین و خطرناک ترسن تروریست ها با دامنه عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

بر مبنای رهگیری های اطلاعاتی چندساله، این عنصر جنایت پیشه، سوابق فعالیت های تروریستی در چهار کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک های تروریستی- تکفیری درآمده و همراه با آن ها در شهر های حلب، حماه و ادلی به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.

این عضو حلقه تروریسم فرامرزی که متخصص سلاح های سنگین نیز است پس از شکست تکفیری ها از مدافعان پرافتخار حرم و محدود شدن حوزه ترکتازی آن ها در سوریه، پایگاه فعالیت های تروریستی خود را به دو کشور پیرامونی جمهوری اسلامی ایران منتقل و به یکی دیگر از گروهک های تروریست جنایت پیشه و ضد وحدت امت اسلامی پیوست و به اقدامات خرابکارانه خود علیه ملت سرافراز ایران و تمامیت ارضی کشور ادامه داد.

جان برکفان گمنام ایران اسلامی اعلام می نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و در اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک تروریست خطرناک توسط وزارت اطلاعات

دستگیری یک تروریست خطرناک توسط وزارت اطلاعات