مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-17سياسي

81 درصد سرقت های شرق استان تهران کشف شده است


فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار و 400 مورد سرقت و 8 هزار و 943 مورد کشف سرقت داشته ایم که به میزان 81 درصد سرقت ها نیز کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اهمیت شغل رسانه و خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست، وجود خبرنگاران در کنار پلیس و در رساندن صدای مردم به گوش مسؤولین نقش بی دلیلی را ایجاد می کند، امروز رسانه نقش بی بدلیلی را در راستای افزایش احساس امنیت و آسایش مردم و امید آفرینی در جامعه و رفع دغدغه های مردم دارد .

وی گفت: رسانه ها می توانند ضمن امانت داری، مطالبه گری و روشنگری نقش بی بدلیل خود را در تامین امنیت، حفظ ارتقا و افزایش احساس امنیت در جامعه ایفا کند که همه خبرنگاران در این راستا گام برمی دارند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره بحث سرقت های پیش آمده در سال جاری، افزود: خبرنگاران به امنیت روانی جامعه و مسؤولین داشته باشند زیرا بعضا یک تیتر خبر می تواند احساس ناامنی در جامعه را تقویت و یا یک تنش ذهنی برای یک مدیر ایجاد کند که باعث ادامه روند خدمت گذاری به مردم شود، مخالف تیترهای آتشین رسانه ها نیستیم اما تیتر باید بگونه ای باشد که باعث تنش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 درصد سرقت های شرق استان تهران کشف شده است

81 درصد سرقت های شرق استان تهران کشف شده است