مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:222022-08-17بين الملل

نگاهی به بازگشت رژیم صهیونیستی به سیاست «ترور» و نوع واکنش مقاومت


رژیم صهیونیستی در حالی تلاش داشت تا سیاست ترور را بار دیگر علیه رهبران مقاومت از سر گیرد که نوع واکنش جهاد اسلامی فلسطین، نشان داد که این موضوع برای مقاومت خط قرمز محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی بار دیگر به سیاست ترور رهبران فلسطینی بازگشته اند و در مقابل نیز گروههای مقاومت نیز تهدید کرده اند که با انجام عملیات ها در درون جامعه صهیونیستی، به این ترورها پاسخ خواهند داد.

به نوشته وبگاه روزنامه العرب، رسانه های فلسطینی، سحرگاه روز جمعه، از شهادت سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین واقع در شمال کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

  این سه شهید فلسطینی براء لحلوح ، لیث ابوسرور و یوسف صلاح نام داشتند.

به گفته شاهدان عینی یک گروه از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی پس از نفوذ به محله شرقی شهر جنین، خودروی حامل سه جوان فلسطینی مذکور را به رگبار بستند که در پی این تیراندازی، هر سه نفر بلا فاصله به شهادت رسیدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در هشتم ماه فوریه نیز در نابلس سه نیروی کتائب الاقصی به نام های ادهم مبروکه ، محمد الدخیل و اشرف مبسلط را با تیراندازی مستقیم به سمت خودرویشان به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به بازگشت رژیم صهیونیستی به سیاست «ترور» و نوع واکنش مقاومت

نگاهی به بازگشت رژیم صهیونیستی به سیاست «ترور» و نوع واکنش مقاومت