مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-17سياسي

خانواده آزادگان با الگوبرداری از حضرت زینب (س) استقامت کردند


نماینده ولی فقیه و امور ایثارگران ضمن تشریح مقام شامخ آزادگان و رزمندگان، گفت: تعلیم و تربیت و همچنین ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در فرزندان و همسر آزادگان متبلور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این مراسم با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و یاد و خاطر آزادگان متوفی، پس از ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: خودم را از جنس شما می دانم و در سال های قبل از انقلاب در اسارت بودم.

ایثار و ازخودگذشتگی همسران، مادران و خانواده های آزادگان در دوران اسارت در نوع خود مثال زدنی و بی نظیر است، آنان با الگوبرداری از حضرت زینب (س) صبر و استقامت را سرلوحه زندگی خود قراردادند و سال ها رنج و دوری از عزیزان خود را با جان ودل تحمل کردند و هیچ چیزی نتوانست آنها را ناامید کند.

وی افزود: آزادگان ما در دوران اسارت رنج ها و سختی های زیادی را به لحاظ روحی و روانی متحمل شدند اما هیچ گاه از باورهای خود دست نکشیدند و همیشه پایبند انقلاب و آرمان نظام جمهوری اسلامی ماندند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به مجاهدت های همسران و مادران شهدا، جانبازان و آزادگان اشاره و تصریح کرد: مادران و همسران شهدا، جانباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده آزادگان با الگوبرداری از حضرت زینب (س) استقامت کردند

خانواده آزادگان با الگوبرداری از حضرت زینب (س) استقامت کردند