مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:072022-08-17اجتماعي

گرد و غبار در برخی استان ها/ اهواز داغ ترین شهر کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در پنج روز آینده در بخش هایی از شرق و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک داریم، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا جمعه 28 مرداد در بخش هایی از شمال غرب کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم.

وی افزود: در پنج روز آینده در بخش هایی از سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: همچنین در پنج روز آینده در بخش هایی از شرق و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک داریم.

  ضیاییان اضافه کرد: در سه روز آینده در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده غبار موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار د اشت: آسمان تهران فردا صاف، در برخی ساعات افزایش باد و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 35 و 25 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار در برخی استان ها/ اهواز داغ ترین شهر کشور

گرد و غبار در برخی استان ها/ اهواز داغ ترین شهر کشور