مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-17اقتصادي

پرداخت نشدن سهم 20 درصدی شهرداری قم از الحاق اراضی شهری


شهردار قم با اشاره به برخی از حقوق تضعیف شده ادواری شهرداری، گفت: سهم 20 درصدی شهرداری از افزوده شدن اراضی جدید به حریم شهری تاکنون پرداخت نشده و به نحوی دولت حق مردم را در توسعه و عمران شهری نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، بابیان اینکه تشکیلات کنونی شهرداری ها معیوب است، ادامه داد: تا زمانی که مدیریت یکپارچه شهری در کشور شکل نگیرد همچنان شاهد ناهماهنگی و اتلاف هزینه های عمومی در طرح های عمرانی و حتی فرهنگی خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی از حقوق تضعیف شده ادواری شهرداری، عنوان کرد: سهم 20 درصدی شهرداری از افزوده شدن اراضی جدید به حریم شهری تاکنون پرداخت نشده و به نحوی دولت حق مردم را در توسعه و عمران شهری نادیده گرفته است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: از سال 90 هنوز شهرداری قم نتوانسته سهم خود از 25 درصد تجاری های پردیسان را دریافت کند؛ آنچه مسلم است درآمدهای محقق نشده به نحوی در اقدامات و برنامه ریزی های شهری موانعی را ایجاد می کند.

وی در پایان تصریح کرد: سهم قانونی شهرداری در بسیاری از محل های قانونی وابسته به دولت طی سال های اخیر تأمین نشده و این در حالی است که هزینه های عمرانی و خرید مصالح و تجهیزات چندین برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت نشدن سهم 20 درصدی شهرداری قم از الحاق اراضی شهری

پرداخت نشدن سهم 20 درصدی شهرداری قم از الحاق اراضی شهری