مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-17اجتماعي

تصادفات/ هر دو روز 3 نفر در پایتخت فوت می کنند


بیش از  نیمی از تصادفات منجر به فوت شهر تهران در محورهای بزرگراهی روی می دهد و بعد از آزادگان، بزرگراه شهید همت و در رتبه سوم بزرگراه امام علی(ع) است.

- پلیس: بیش از  نیمی از تصادفات منجر به فوت شهر تهران در محورهای بزرگراهی روی می دهد و بعد از آزادگان، بزرگراه شهید همت و در رتبه سوم بزرگراه امام علی(ع) است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: 46درصد از  تصادفات شهر تهران در ساعات شب و تاریکی  هوا رخ می دهد و درست است شب ها خلوتی معابر را داریم  اما رانندگی در شب شرایط  خاص خود را می طلبد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه 10درصد از کل متوفیان حوادث رانندگی ما در بزرگراه آزادگان است، اظهارداشت: بیش از  نیمی از تصادفات منجر به فوت شهر تهران در محورهای بزرگراهی روی می دهد و بعد از آزادگان، بزرگراه شهید همت و در رتبه سوم بزرگراه امام علی(ع) است.

  مومنی به دلایل افزایش سهم بزرگراه آزادگان در تعداد متوفیان تصادفات اشاره کرد و گفت: بزرگراه آزادگان 35 کیلومتر و بزرگترین بزرگراه شهر تهران است و در هر مسیر رفت و برگشت دارای مسیر کندرو سه خط عبوری می باشد و خود همان مسیر کندرو یک بزرگراه جداگانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات/ هر دو روز 3 نفر در پایتخت فوت می کنند

تصادفات/ هر دو روز 3 نفر در پایتخت فوت می کنند