مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-17اجتماعي

مازندران/ ممنوعیت تردد خودروهای آفرودی در جنگل ها و منابع طبیعی


طبق ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، ورود به مناطق جنگلی و عرصه های طبیعی استان مازندران در بند الف ماده 3 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و عبور از آنها به استثنای جاده ای عمومی تابع دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

- طبق ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، ورود به مناطق جنگلی و عرصه های طبیعی استان مازندران در بند الف ماده 3 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و عبور از آنها به استثنای جاده ای عمومی تابع دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای آفرودی در جنگل ها و منابع طبیعی، گفت: تردد این خوردوها در این مناطق موجب تغییر اکوسیستم در عرصه های طبیعی و جنگلی می شود و بدون کسب مجوز قانونی ممنوع است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، نصرالله بیگلری با بیان این خبر، اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و دستور مقام قضایی مبنی بر کثرت تعداد و افزایش فعالیت خودروهای آفرودی در مناطق شهری و روستایی، به ویژه عرصه های منابع طبیعی و زیست بوم استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران/ ممنوعیت تردد خودروهای آفرودی در جنگل ها و منابع طبیعی

مازندران/ ممنوعیت تردد خودروهای آفرودی در جنگل ها و منابع طبیعی