مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-17سياسي

تشکیل سامانه پایش تسهیلات دولتی به زوج های جوان ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دومین جلسه ستاد ملی جمعیت که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، جمعیت را یکی از مؤلفه های مهم قدرت کشور عنوان کرد و گفت: - رییس جمهور جمعیت را یکی از مؤلفه های مهم قدرت کشور عنوان کرد و گفت: ضروری است نگرانی های ایجاد شده در پایش جمعیت، منجر به اقدامات سریع، جامع و هماهنگ در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دومین جلسه ستاد ملی جمعیت که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، جمعیت را یکی از مؤلفه های مهم قدرت کشور عنوان کرد و گفت: ضروری است نگرانی های ایجاد شده در پایش جمعیت، منجر به اقدامات سریع، جامع و هماهنگ در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شود.

رییس جمهور ضرورت هم افزایی دستگاه ها در تحقق مصوبات ستاد ملی جمعیت را مورد تأکید قرار داد و افزود: نتیجه برگزاری چنین جلساتی باید اجرای کامل و دقیق مصوبات در حوزه حمایت از خانواده جمعیت باشد.

دستگاه هایی که در قانون مسئولیتی به آنان تکلیف شده، باید تلاش کنند وظایف محوله را با جدیت و کامل انجام دهند.

رییسی توجه ویژه ستاد ملی جمعیت به استان هایی را که از نظر شاخص های مربوط به جمعیت، وضع مناسبی ندارند ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل سامانه پایش تسهیلات دولتی به زوج های جوان ضروری است

تشکیل سامانه پایش تسهیلات دولتی به زوج های جوان ضروری است