مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-17پزشكي

کمبود دارویی طی ماه آینده رفع می شود


معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ساوه گفت: کمبود دارویی صرفا برای ساوه نیست و کمبود در سطح کشور و جان وجود دارد ضمن اینکه طی روزها اخیر با ورود محموله های دارو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید محمد حسن احمدی با اشاره به اجرای طرح دارویار اظهار کرد: یارانه ای که قبلا به دارو تعلق می گرفت در این طرح به خود بیمار در انتهای زنجیره می رسد و پرداختی بیماران به شدت کاهش می یابد و از قاچاق معکوس دارو جلوگیری می شود.

وی با اشاره به وجود برخی کمبودها در زمینه دارو بیان کرد: کمبود دارویی صرفا برای ساوه نیست و کمبود در سطح کشور و جان وجود دارد ضمن اینکه طی روزها اخیر با ورود محموله های دارو، کمبود سرم در داروخانه های دولتی ساوه رفع می شود.

وی با بیان اینکه کمبود دارویی طی ماه آینده رفع می شود، افزود: شیوه کرونا، گرمازدگی و اجرای طرح دارویار باعث کمبود برخی داروها شد که در برخی اقلام نیز شاهد کاهش تولید مواد اولیه بودیم.

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه نیز در این برنامه گفت: با پیگیری های انجام شده و بر اساس برنامه مصوب توسعه ششم دانشکده، در حوزه پایگاه های جاده ای طی ماه آتی سه پایگاه جاده ای به توان جاده ای ساوه و زرندیه افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارویی طی ماه آینده رفع می شود

کمبود دارویی طی ماه آینده رفع می شود