مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-17دانش

تایید حکم 24 نفر از رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حاشیه جلسه 867 شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات جلسه اظهار کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید حکم تعدادی از روسای دانشگاه ها در کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها خبر داد و گفت: 24 رییس دانشگاه که 6 نفر روسای دانشگاه های علوم پزشکی هستند و 18 نفر روسای دانشگاه های آموزش عالی کشور هستند مورد تایید هیات منتخب شورا قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حاشیه جلسه 867 شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات جلسه اظهار کرد: در این جلسه اولویت های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر حجاب و عفاف مورد بحث و بررسی و تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

بر این اساس همه دستگاه هایی که نسبت به این مصوبات تکلیف دارند باید مصوبات را اجرایی کنند.

وی افزود: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از جامعه متعهد بانوان تشکر داشتند که حجاب و دستورالعمل هایی که برای سلامت اجتماعی است را رعایت می کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: واقعیت این است که حجاب، منشاء ایجاد مصونیت و سلامت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری با انحرافات اجتماعی است و از زیرپا گذاشتن حقوق زنان در جامعه جلوگیری می کند، تلاش بر این است که حریم حقوق ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید حکم 24 نفر از رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی

تایید حکم 24 نفر از رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی