مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-17اقتصادي

واسطه های بین قطعه ساز و خودروساز باعث افزایش قیمت می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی لاهیجانی در نمایشگاه برنامه تحولی در صنعت خودروی ایران اظهار کرد: توزیع عادلانه در خودرو وجود ندارد و بیش از 50 درصد خانوار ها فاقد خودرو هستند که علت هم نبود خودرو های اقتصادی در بازار است؛ - عبدالله توکلی لاهیجانی با بیان اینکه بیش از 50 درصد خانوار های ایرانی فاقد خودرو هستند، گفت: واسطه هایی بین قطعه ساز و خودروساز قرار دارد که باعث افزایش قیمت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی لاهیجانی در نمایشگاه برنامه تحولی در صنعت خودروی ایران اظهار کرد: توزیع عادلانه در خودرو وجود ندارد و بیش از 50 درصد خانوار ها فاقد خودرو هستند که علت هم نبود خودرو های اقتصادی در بازار است؛ بنابراین در طرح تحول صنعت خودرو، بحث خودرو های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: در خودرو های اقتصادی مصرف سوخت در کمترین میزان قرار دارد و این موضوع با وزن خودرو در ارتباط است.

همچنین در خودرو های اقتصادی باید وزن خودرو را کاهش داد در حالی که نباید از امکانات و تجهیزات آن کاست.

توکلی اضافه کرد: خودروساز و قطعه ساز قرارداد بلندمدت و تعاملی با هم ندارند ضمن اینکه قطعه سازانِ یک محصول در طول سال های مختلف تغییر می کنند و واسطه هایی بین ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسطه های بین قطعه ساز و خودروساز باعث افزایش قیمت می شوند

واسطه های بین قطعه ساز و خودروساز باعث افزایش قیمت می شوند